För tillfället föräldraledig med 3:an. Har försökt blogga tidigare, men gett upp efter ett tag. Tänkte börja så smått igen med att blogga om matlagning, bakning, film och TV-serier. Det kan dock bli ett och annat inlägg om barnen också. =)
onsdag 22 december 2010
Julklapp till mig själv från Lena K!
Inte världens bästa bild, men jag beställde ett namnsmycke åt mig själv från Lena K. Jättesnyggt! =)
Åh så fint! Jag har fortfarande inte kommit till skott och uppdaterat mitt namnsmycke, en ring med pojkarnas namn på. Vet inte om jag ska gravera Alexandra på andra sidan eller kanske ha en liten stav med hennes namn vid sidan av. Men det här var jättefint! /Pia
Åh så fint! Jag har fortfarande inte kommit till skott och uppdaterat mitt namnsmycke, en ring med pojkarnas namn på. Vet inte om jag ska gravera Alexandra på andra sidan eller kanske ha en liten stav med hennes namn vid sidan av. Men det här var jättefint!
SvaraRadera/Pia