
Idag var både Hanna & Astrid peppparkakstjejer. Igår morse när vi firade Lucia på förskolan var Astrid Lucia och Hanna pepparkaksgumma, på kvällen när vi firade Lucia på skolan var Hanna Lucia och Astrid pepparkaksgumma. Och på julafton skall de vara tomtenissor alla tre. =)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar