För tillfället föräldraledig med 3:an. Har försökt blogga tidigare, men gett upp efter ett tag. Tänkte börja så smått igen med att blogga om matlagning, bakning, film och TV-serier. Det kan dock bli ett och annat inlägg om barnen också. =)
tisdag 7 december 2010
Bumbo!
Jag köpte en bumbo till Karin i julklapp idag. Givetvis en rosa, men de finns i en massa härliga färger. Vi hade en till Astrid, men sålde den på Blocket när hon växte ur den. Superbra babystol från ca 3-4 månader.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar