tisdag 7 december 2010

Bumbo!

Jag köpte en bumbo till Karin i julklapp idag. Givetvis en rosa, men de finns i en massa härliga färger. Vi hade en till Astrid, men sålde den på Blocket när hon växte ur den. Superbra babystol från ca 3-4 månader.


Astrid 4 månader i sin bumbo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar