söndag 5 december 2010

Glee!

Jag har precis upptäckt TV-serien Glee. Säsong 1 går just nu i repris vardagar kl. 16 på TV4. En väldigt mysig serie med en massa bra sång & musik! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar