För tillfället föräldraledig med 3:an. Har försökt blogga tidigare, men gett upp efter ett tag. Tänkte börja så smått igen med att blogga om matlagning, bakning, film och TV-serier. Det kan dock bli ett och annat inlägg om barnen också. =)
söndag 5 december 2010
Glee!
Jag har precis upptäckt TV-serien Glee. Säsong 1 går just nu i repris vardagar kl. 16 på TV4. En väldigt mysig serie med en massa bra sång & musik! =)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar