I år har vi bakat pepparkakor med både Gilles färdiga pepparkagsdeg och Skogaholms. Kommer aldrig att köpa Gilles igen, degen smakade väl ok, men de färdiga pepparkakorna hade en konstig bismak och var inte alls goda. Hittade GP:s test efter att vi själva testat:

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar