För tillfället föräldraledig med 3:an. Har försökt blogga tidigare, men gett upp efter ett tag. Tänkte börja så smått igen med att blogga om matlagning, bakning, film och TV-serier. Det kan dock bli ett och annat inlägg om barnen också. =)
måndag 27 december 2010
Jättegod och enkel VB-paj!
Hittade ett recept på en mycket enkel och god västerbottenpaj som jag gjorde till julbordet i år. Receptet finns här!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar