För tillfället föräldraledig med 3:an. Har försökt blogga tidigare, men gett upp efter ett tag. Tänkte börja så smått igen med att blogga om matlagning, bakning, film och TV-serier. Det kan dock bli ett och annat inlägg om barnen också. =)
lördag 11 december 2010
Bazinga!
Missa inte The Big Bang Theory, söndagar Kanal 5 22:00-23:00. Kul serie om ett gäng nördar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar