För tillfället föräldraledig med 3:an. Har försökt blogga tidigare, men gett upp efter ett tag. Tänkte börja så smått igen med att blogga om matlagning, bakning, film och TV-serier. Det kan dock bli ett och annat inlägg om barnen också. =)
fredag 10 december 2010
Vispad äggula med socker
Måste provas! Vispa en äggula i ett glas och blanda i strösocker. Ätes med sked. Så gott! =)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar