För tillfället föräldraledig med 3:an. Har försökt blogga tidigare, men gett upp efter ett tag. Tänkte börja så smått igen med att blogga om matlagning, bakning, film och TV-serier. Det kan dock bli ett och annat inlägg om barnen också. =)
söndag 23 januari 2011
Hanna simmar ryggsim
Idag började Hannas simskola igen, hon har redan lärt sig att simma ryggsim. Efter denna kurs skall hon kunna simma 25 meter utan flythjälpmedel.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar